ArduShop.ro

ArduShop.ro
cod Z4A413ZN reducere 5%, pentru vizitatorii paginilor mele !

marți, 2 iulie 2013

Led-ul multicolor cu aprindere intermitenta OSTB5131A

   Un LED mai deosebit este OSTB5131A care pe langa faptul ca are in componenta sa 3 LED-uri (rosu, verde si albastru), se aprinde intr-o multitudine de culori (combinatii ale celor 3).
   Initial am vazut pe net un filmulet, care se numeste LED dioda OSTB5131A:

   Dupa ce am achizitionat si eu un asemenea LED de la ADELAIDA am facut un filmulet, care se numeste first test with flashing RGB LED OSTB5131A:
   Dupa primele teste cu alimentare din sursa stabilizata de 5V, am trecut la ceva "portabil", dar a si "crapat" dupa ce l-am alimentat la un incarcator de telefon de Siemens.
   La insistentele lu' fie'mea care a mai vazut unele in lampioane de gradina, am mai achizitionat 2 de la TME.
 
   Dupa ce am tinut unul din ele alimentat la 5,25V (tensiune filtrata si stabilizata) 2 nopti, LED-ul multicolor a ramas fara cel albastru... m-am hotarat sa scad mult tensiunea, asa ca am pus 2 diode inseriate:
   Am mai facut un filmulet, care se numeste flashing RGB LED OSTB5131A dupa ce am pus LED-ul intr-o "oglinda" de lanterna...
   Schema de reducere a tensiunii este:

4 comentarii:

  1. Salut, care este criteriul dupa care se aprinde ledul? Poti accelera trecerea de la o culoare la alta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, nu poti modifica frecventa, e fiind de 0,8Hz adica schimabare combinatie de culori la 1,25 secunde.. trebuie doar sa alimentezi LED-ul la o tensiune de MAXIM 5V.. altfel "moare" cel putin o culoarea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. mie nu, ca asa zice prodicatoru' in "datasheet"...

      Ștergere

Senzor de masurare tensiune si curent INA219

   Am achizitionat de curand, de la colaboratorii mei de la  ArduShop.ro , un modul cu senzor INA219, care poate masura tensiuni pana la 26V...