ArduShop.ro

ArduShop.ro
cod Z4A413ZN reducere 5%, pentru vizitatorii paginilor mele !

marți, 18 februarie 2014

Text deplasabil pe matrice 24x6 LED-uri

   Am gasit un articol numit Make a 24X6 LED matrix, care se tot repeta pe net in aceasi prezentare (vezi si articolul Led Matrix). 
   In acest(e) articol(e) este prezentat si filmul numit 24X6 LED matrix
   M-am apucat sa iau la mana sketch-urile din articol si am inceput cu definirea literelor, cifrelor si simbolurile:

- litera A (BA = big A) din articol:
- litera A, propusa de mine:
- litera a (LA = little A):
- litera B:
- litera B, propusa de mine:
- litera b:
- litera C:
- litera C, propusa de mine:
- litera c:
- litera D:
- litera d:
- litera E:
- litera e:
- litera F:
- litera f:
- litera G:
- litera g:
- litera H:
- litera h:

- litera I:
- litera I, propusa de mine:
- litera i:
- litera J:
- litera j:
- litera K:
- litera k:
- litera L:
- litera l:
- litera M:
- litera m:
- litera N:
- litera n:
- litera O:
- litera o:
- litera P:
- litera p:
- litera Q:
- litera q:
- litera R:
- litera r:
- litera S:
- litera s:
- litera T:
- litera t:
- litera U:
- litera u:
- litera V:
- litera v:
- litera W:
- litera w:
- litera X:
- litera x:
- litera Y:
- litera y:
- litera Z:
- litera Z, propusa de mine:
- litera z:
- cifra 0:
- cifra 1:
- cifra 2:
- cifra 3:
- cifra 4:
- cifra 4, propusa de mine:
- cifra 5:
- cifra 5, propusa de mine:
- cifra 6:
- cifra 6, propusa de mine:
- cifra 7:
- cifra 7, propusa de mine:
- cifra 8:
- cifra 8, propusa de mine:
- cifra 9:
- cifra 9, propusa de mine:
- semnul intrebarii:
- semnul exclamarii:
- doua puncte:
- virgula:
- punct:
- liniuta:
- spatiu:
  Schema si cablajul:
iar conectarea LED-urilor in matrice este:
   
   4.12.2014
   Am realizat si eu un montaj, fiind inca in teste, dar am facut mai multe filmulete, din care prezint pe cel numit 24x6 led matrix test (8)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu