miercuri, 17 iunie 2015

Senzorul ultrasonic de distanta HC-SR04 si Arduino (2)

    In articolul Senzorul ultrasonic de distanta HC-SR04 si Arduino, am afisat datele pe un ecran alfanumeric cu 16 coloane si 2 randuri. De data asta am conectat un ecran de Nokia 5110 pentru a avea si o reprezentare grafica a variatiei distantei masurate.
   Schema de conectare este:
   Primele teste, in care am folosit sketch-ul ultrasonic_5110_ver1m0.ino, imi arata urmatoarele informatii pe ecran:
apoi am modificat sketch-ul, care devine ultrasonic_5110_ver1m2.ino, si am o reprezentare grafica prin puncte:
 
 
care nu mi-a placut, asa ca am memorat masurarea anteriar, realizand un grafic cu linii (sketch-ul devine ultrasonic_5110_ver1m3.ino):
 
 
   Pentru a se intelege mai bine modul de prezentare pe ecran, am facut 2 filmulete:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu