marți, 6 octombrie 2015

Termostat controlat de pe o pagina web

   Fata de termostatele clasice, de data asta folosesc o placa Arduino Mega si o placa de retea cu W5100 tip "shield" pentru a avea un "webthermostat"... 
   Am incercat variante cu grafica frumoasa, dar am revenit la afisare clasica cu pagina html, in care am comandat un LED (care poate comanda o placa cu releu, care la randul lui comanda o centrala sau un calorifer, dar se poate adapta si la un sistem de racire).
   Cazurile sunt:
- led stins manual
- led aprins manual
- led aprind automat (cand temperatura e mai scazuta decat cea setata)
- led stins automat (cand temperatura e mare decat cea setata)
   Pentru a avea mica animatie, cand se trece cu mouse-le peste "butoane", am schimnat culoare textului.
   Schema de conectare este simpla:
   In teste, nu am pus rezistenta de 4k7, dar pentru functonare indelungata e bine sa fie montata.
   Am facut un filmulet, cu o versiune mai veche de sketch 
apoi cu ultima versiune de schech, am facut 2 filmulete:
   Eu am alocat IP-ul in reteaua mea ca 19.168.2.199, iar portul este 8081, pentru a-l putea "scoate in lume"...
  Am folosit un serviciu al providerului de net, unde mi-am alocat un nume de domeniu virtual (dns dinamic) si anume tehniq.go.ro,
asa ca in sketch am pus:
pentru reimprospatare pagina (refresh), respectiv pentru apasarea butoanele:
  Daca se foloseste doar intr-o retea locala se pune adresa alocata peste tot..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu