ArduShop.ro

ArduShop.ro
cod Z4A413ZN reducere 5%, pentru vizitatorii paginilor mele !

marți, 3 noiembrie 2015

Afisaj matriceal din 8x8 leduri controlat de MAX7219 (3)

   Am reluat testele cu statia meteo si ceas care prezinta datele pe un afisaj cu rezolutie de 32x8 leduri (compus din 4 afisaje 8x8 leduri rosii), contorlate de integrate MAX7219, de data asta am afisajele montate intr-o carcasa, iar ca placa de dezvoltare, am folosit un Arduino Mega, ca era disponibil. Pentru temperatura se foloseste un senzor DHT11, iar pentru temperatura un DS18B20.
- ora:
 - umiditate:
 - temperatura:
 - data (e text miscator, ca nu incape):.
   Schema este aceeasi:
   Am modificat sketch-ul, fata de cel din articolul anterior, astfel incat sa nu mai am partea de text (temperatura, umiditate, data, ora), devenind maxmatrix_ds18b20_dht_4module_ver7m2.ino.
   Am facut si 2 filmulete:
statie meteo si ceas cu data pe afisaj led de 32x8 leduri (5)
weather station on 32x8 led display drived by MAX7219

2 comentarii:

  1. Buna ziua. Aceste matrice 8x8 controlate de Max7219 se pot lega si in paralel adica una peste cealalta si textul sa fie mai mare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se leaga in serie pentru text mai lung, sau intrarile in paralel pentru a avea text pe 2 fete, dar pentru text mai inalt trebue modificat considerabil programul, nu imposbil...

      Ștergere