joi, 17 decembrie 2015

Placa NodeMcu v.0.9 programata in Arduino IDE

   Placa NodeMcu se bazeaza pe un ESP8266 pentru conectare Wifi si  CH430G pentru conectare la USB.
   Exista mai multe modele, eu avand versiunea 0.9, care este prezentata in materialul de la www.14core.com
   Pentru programare, am folosit Arduino IDE dupa ce am primit un pont de la Sorin si anume sa urmaresc pasii din articolul thaiopensource.org; in mare, se copiaza link-ul http://arduino.esp8266.com/package_esp8266com_index.json http://arduino.esp8266.com/stable/package_esp8266com_index.json in zona de placi de dezvoltare:
si dupa cateva secunde apare un nou grup de placi de dezvoltare:
dam instalare la esp8266:
la final apare:
iar la placile de dezvoltare:
   Am incarcat un sketch cum este prezentat de Sorin in articolul Server web cu NodeMCU/ESP8266 si DHT11 in Arduino IDE combinat cu ce am gasit in articolul Adafruit HUZZAH ESP8266 breakout:
doar ca am modificat pentru DHT22, vezi sketch-ul meu.
 
 
 
 
    Ulterior, am gasit un sketch, pe forumul Arduino, in discutia de la http://www.esp8266.com/viewtopic.php?f=8&t=4307, care foloseste progamare Ajax (pagina e fixa si se schimba doar anumite variabile sau fragmente de pagina), doar ca acolo se arata timpul de cand functiona placa NomeMcu, eu schimbadu-l pentru temperatura si umiditate:
 
 
am schimbat ulterior asa:
 
   Sketch-ul meu final este NodeMcu_DHT22_ajax_1.ino...
   Am facut si filmulete:
   Senzorul AM2302 (DHT22) este conectat la pinul D1 (GPIO5)...

04.01.2016
   Daca urmariti articolul Installing and Building an Arduino Sketch for the $5 ESP8266 Microcontroller veti vedea ca se pot programa si alte modele de ESP8266

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu