vineri, 3 iunie 2016

Afisare informatii pe monitor TV

   Acum ceva timp am testat libraria TVOUT, care afiseaza pe un monitor TV in format PAL(si SECAM, ca e alb negru imaginea) sau NTSC caractere si grafica primitiva, deoarece rezolutia e redusa 128x96. Schema de conectare este simpla:
dar numai folosind anumiti pini, functie de microcontrolerul de pe placa Arduino sau derivate de'ale ei:
   Am testat o "statie meteo", realizata cum e prezentat in articolul Arduino Masterclass Part 3: TV weather channel.
   Schema de conectare e foarte simpla:
    Am testat pe un mic monitor de se foloseste uzual la masini pentru camera din spate:
si pe un televizor cu tub clasic, cu PIP:
   Ulterior, am incarcat si testat un sketch de termostat de centrala, care e prezentat in articolul Build a fully featured Arduino Thermostat (libraria folosita e usor modificata, dupa cum puteti citi in comentariile din articol).
   Schema foloseste un Arduino Mega, deoarece sketch-ul e mare:
eu am redesenat-o sa fie mai usor de inteles:
   Montajul meu arata ca si schema lui:
   Filmuletul meu se numeste Arduino thermostat with classical LCD monitor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu