ArduShop.ro

ArduShop.ro
cod Z4A413ZN reducere 5%, pentru vizitatorii paginilor mele !

joi, 23 februarie 2017

Modul de 4 afisaje de 8x8 leduri controlate de MAX7219

   Fata de afisajele de 8x8 leduri controlate de MAX7219 care se pot configura dupa dorinta ca pozitionare, dupa cum am prezentat in articolul Afisaj matriceal din 8x8 leduri controlat de MAX7219, pe piata se gaseste un modul cu 4 afisaje:
   Daca se incarca un sketch prezentat in articolul mentionat anterior, se observa ca textul este rotit la 90 grade pe fiecare afisaj. La inceputul acelui articol am prezentat libraria LedControl dupa informatiile gasite intr-un articol de pe site-ul tronixstuff.com, doar ca [entru modelul meu, de atunci, nu era ok, fiind rotit.. asa ca e numai bun pentru modulul de acum.
   Modul de legare este identic
   Am conectat un sezor DS18B20 la pinul D8 si am scris sketch-ul LedControl_MAX7219_DS18B20.ino obtinand modul de prezentare din filmuletele:
termometru pe matrice led 32x8 cu MAX7219
termomether on 32x8 led display module with MAX7219
  Schema de conectare este simpla:
  Dupa asta, am adaugat si un modul de ceas cu DS1307:
si am incarcat sketch-ul LedControl_MAX7219_DS18B20._DS3231ino, care merge si cu DS3231, dar si cu DS1307.
  Modul de presentare a informatiilor se vede din filmuletele:
ceas cu termometru pe afisaj de 32x8 leduri
termomether with clock on 32x8 led matrix

2 comentarii:

  1. De unde ati cumparat modulul si cat a costat? Dar integrate MAX7219 ieftine de unde luati? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta nu e al meu, dar e luat de pe okazii.. eu cumpar de pe banggod, aliepress sau ebay, doar ca trebuie sa astept cam mult...

      Ștergere