luni, 20 februarie 2017

Placa de comanda motoare cu L293D

  Primind in teste un sasiu cu 4 motoare, o placa Arduino Uno, 6 senzori optici de distanta, un suport de 4 baterii AA si un shield (placa) pentru comanda motoare cu L293, am zis intai sa ma familiarizez cu ultima componenta mentionata, placa de comanda...
   Am citit prin articolul Adafruit Motor Shield, dar cel mai mult m-a ajutat articolul Controlando motores DC com o Arduino Motor Shield L293D, in care se controlau 2 motoare.. eu am modificat sketch-ul un pic (test_shiled_L293_4motors.ino) legand cele 4 motoare dupa schema:
si am facut 2 filmulete:

    In materialul de la adafruit-motor-shield.pdf gasim informatii detaliate despre pinii folositi, de retinut ca dintre cei digitali liberi sunt doar D2 si D13, cei analogici sunt toti liberi (A0..A5)... iar in documentul Understanding the Adafruit Motor Shield Library sunt explicatii si despre registrul de deplasare 74HC595 care este pe placa.
   Schema acestei placi de comanda este:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu