luni, 12 martie 2018

Inel 16 leduri multicolore controlabile

    Am intrat in posesia, pentru teste, a unui "inel 16 neopixeli", achizitionat de la Ardushop.ro.
   El are 4 zone de conectare +5V si GND pentru alimentare DI pentru comanda si D0 pentru legarea in serie a altui inel.
   Comanda am facut-o similar ca in articolul Benzi de leduri multicolore cu control independent pentru fiecare led (ca si atunci, nu am mai pus rezistenta de la pinul D6) si am folosit libraria Adafruit_Neopixel:
   Prima data am folosit exemplul STANDTEST modificand la 16 numarul de leduri

si rezultatul se vede in filmuletele urmatoare:


   Pentru o functionare independenta, se alimenteaza si placa Arduino la 5V-ul de la inelul de leduri
sau se foloseste un modul stabilizator in comutatie reglat la 5V pentru alimentarea inelului si se ia tensiunea din stabilizator de 9V din jack...
 daca alimentati din ramura de 5V de pe placa Arduino, in cateva minute se va arde stabilizatorul de tensiune de pe placa si ... 😈
   La teste, am folsit o sursa serioasa
   Ulterior, am testat si exemplul BUTTONCYCLER al librariei. Am facut mici modificari la program si am obtinut efectele din filmuletul inel 16 leduri multicolore (3)

Pentru a trece la alta animatie trebuie sa avem un buton fara retinere intre D2 si GND (sau ca mine atingeti cu un fir ce vine de la D2 la masa / GND).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu