luni, 19 decembrie 2016

Bradut de Craciun cu leduri (2)

   Fata de articolul anterior (Bradut de Craciun cu leduri) am facut un bradut pe o placa breadboard
de data asta am folosit un carton pe care l-am taiat cu un cutter, iar gaurile le-am dat cu bormasina cu burghiu de 5mm diametru, i-am facut si un suport din carton.
   Am folosit doar leduri recuperate, unele din montaje vechi, altele din "brichete cu luminita", ledurile rosii le-am pus cate 2 in serie si cu o rezistenta de 150-220 ohmi, iar celelalte (verzi, galbene, albe, albastre, etc) sunt inseriate cu rezistente de 220-470 ohmi (cu,m am avut la indemana).
   Circuitul este cam asa:
   Am folosit ultima versiune de sketch de la bradutul anterior, marind numarul de canale de comanda (17 acum: D2-D13 si A0-A5), acum sketch-ul este christmas_tree_17channels.ino.
   Am facut mai multe filme cu bradutul neranjat prea mult:

si apoi cu el "impodobit": 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu